عاشقان پرسپولیس بیایید!
عاشقان پرسپولیس بیایید!
به وبلاگ من خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, توسط محمد طاهری |

ترکیب احتمالی

 

    سلام عرض می کنم خدمت دوستان گل پرسپولیسی. توی این پست می خوام ترکیب احتمالی پرسپولیس رو مقابل صنعت نفت بزارم. البته ارنج من ممکنه با نظرات خیلی ها فرق داشته باشه! در ضمن ببخشید اگه می بینید بعضی جاها کتابی می نویسم بعضی جاها هم به زبان محاوره ای! آخه گاهی اوقات وقت کم میارم:

دروازه بان:

میثاق معمارزاده؛ بعد از چهار بازی که حقیقی سنگربان پرسپولیس بود، احتمالا این بار نوبت میثاق است. خوردن هفت گل در چهار بازی می تواند دلیل قانع کننده ای برای نیمکت نشینی حقیقی و جایگزینی معمارزاده به جای وی باشد.

مدافعان:

محمد نصرتی؛ اعتقاد ویژه ای که استیلی به این بازیکن دارد و با توجه به عملکرد نه چندان خوب سایر مدافعان تا الان بهترین گزینه برای عمق دفاع پرسپولیس بود. اما گویا استیلی درباره او دچار تردیدهایی شده است و اگر شیری را به جای او در ترکیب دیدید زیاد تعجب نکنید.

علیرضا نورمحمدی؛ نسبت به شیری و ممدوتال در شرایط بهتری است و زوج خوبی برای نصرتی در خط دفاعیست.

شیث رضایی؛ از آنجایی که از بند مصدومیت رها شده است و استیلی هم از عملکرد محمد در دیدار مقابل مس رضایت کافی نداشت باید شاهد حضور دوباره او در پست دفاع راست باشیم. البته علی عسگر هم آلترناتیو خوبی برای او به حساب می آید.

ابراهیم شکوری؛ در دیدار مقابل مس سرچشمه چندان عالی نبود ولی باتوجه به این که کماکان تنها مدافع چپ تخصصی تیم است، باید باز هم او را در سمت چپ خط دفاعی ببینیم. مگر اینکه استیلی هم همانند دایی بخواهد از علی عسگر در پست های دفاعی استفاده کند.

هافبک ها:

سامان آقازمانی؛ با توجه به ناآمادگی زارع و اینکه به جز او تنها هافبک دفاعی تخصصی است به احتمال فراوان در این دیدار هم فیکس خواهد بود.

حسین بادامکی؛ او هم تنها گزینه برای پست هافبک دفاعی مکمل سرخ هاست و در دیدارهای گذشته هم عملکرد بدی نداشته است.

محمد نوری؛ با توجه به غیبت کریمی قطعا فیکس پرسپولیس است. باید دید در غیاب کریمی و آزادی عمل بیشتر او در این بازی چه خواهد کرد.

غلامرضا رضایی؛ بازیکن سرعتی پرسپولیس یکی از مهره های کلیدی حمید استیلی به شمار می رود. هرچند که از دوران اوج خود فاصله گرفته است ولی در حال حاضر هم بازیکن کارامدی است. رضایی در این دیدار گوش راست پرسپولیس خواهد بود.

جواد کاظمیان؛ گلزنی او در اولین دیدار رسمی اش به همان اندازه کافیست تا در این بازی هم فیکس تیم شود. به جرات می توان گفت او هم اکنون با انگیزه ترین سرخپوش در بین سایر بازیکنان است و استیلی نمی تواند از انگیزه او چشم پوشی کند. کاظمیان احتمالا در این دیدار هم از سمت چپ نفوذ خواهد کرد.

مهاجم:

وحید هاشمیان: در مورد این پست تردیدهایی برای من وجود دارد چون مشخص نیست که اصلا هاشمیان به این بازی می رسد یا نه. به هر حال اگر این بازیکن مصدومیتش برطرف شد، با توجه به غیبت اولادی و نوروزی قطعا تک مهاجم تیم خواهد بود و گرنه باید شاهد تغییراتی در ترکیب نفرات تیم باشیم. مثلا حضور کاظمیان یا رضایی در خط حمله و بازگشت علی عسگری یا فشنگچی به هافبک.

خب این ارنجی که من گذاشتم فقط نظر شخصی من بود. امیدوارم که حداقل نصف این ترکیب برای بازی چهارشنبه شب درست از آب در بیاد تا ما هم پیش دوستان ضایع نشیم!

در کل امیدوارم با هر ترکیبی که تیم به میدان میره اولین پیروزی کسب بشه، انشاالله.

یا حق...

 



نظرات شما عزیزان:

f
ساعت11:50---16 آبان 1391
efeffefe

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.